Jakie kolory długopisów reklamowych wybrać do promocji swojej marki?

Długopisy reklamowe należą do jednych z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Są niezwykle praktyczne, stosunkowo niedrogie i stanowią doskonały nośnik reklamy. Wybór odpowiedniego koloru długopisów reklamowych dla promocji swojej marki może być problematyczne, ale jest kluczowym krokiem, który znacząco wpływa na skuteczność całej kampanii i wizerunku firmy. W dzisiejszym artykule omówimy, jakie czynniki należy wziąć pod uwagę przy wyborze długopisów reklamowych oraz jakie kolory długopisów warto rozważyć!

Długopis reklamowy

Długopis reklamowy nie jest niczym innym niż długopisem z logo lub nadrukiem firmowym, który jest przeznaczony do promowania marki w formie gadżetu reklamowego. Jest to praktyczny i niezwykle efektywny przedmiot wykorzystywany w celach promocyjnych. Długopisy z logo są często używane w kampaniach reklamowych, a także jako upominki na targach, konferencjach i eventach
branżowych. Wszystkie te czynniki wpływają na efektywność kampanii reklamowej oraz jakie korzyści długopisy mogą przynieść firmie.

Psychologia kolorów

Jakie kolory długopisów wybrać? Przy wyborze kolorów nie zapominaj o ich psychologii, ponieważ jest to istotne. Kolory mają moc wpływania na emocję i zachowania ludzi. Czerwony może symbolizować energię i pasję, niebieski spokój i zaufanie, a zielony naturę i zdrowie. Wybór koloru długopisu może być więc związany z przekazem, jaki chcesz przekazać odbiorcom.

Kolorowe długopisy

Identyfikacja wizualna

Przed wyborem kolorystyki gadżetów reklamowych warto zastanowić się nad jedną rzeczą, a właściwie zadać sobie jedno konkretne pytanie. Czy zależy Ci na spójności identyfikacji wizualnej? Jeśli tak, a powinno, to należy dostosować się do jednej reguły. Tworząc swoją markę wybierasz dany kolor lub zestaw kolorów, które zawarte są na przykład w logo. Każda marka powinna mieć swój własny indywidualny system identyfikacji wizualnej, by mogła się wyróżnić i budować swój osobisty wizerunek. Zatem, decydując się na gadżety reklamowe różnego rodzaju, powinieneś zachować
jednolitość i wybrać te same kolory, które zostały użyte w procesie brandingu.

Jakie kolory długopisów reklamowych wybrać?

Powyższy podpunkt powinien już wszystko wytłumaczyć, natomiast chcielibyśmy podać kilka przykładów, które ułatwią Ci wybór. Wybierając kolor długopisu, pamiętaj też o zwróceniu uwagi na kontrast pomiędzy kolorem długopisu a nadrukiem. Nadruk powinien być dobrze widoczny na tle długopisu, co wpłynie na czytelność i efektywność reklamy. A więc, jeśli:

  • Twoja marka zachowana jest w kolorystyce fioletowej, gadżety mógłbyś zachować w kolorach fioletu, czerni i bieli. Analogicznie idąc, możesz zrobić to samo z innymi kolorami, takimi jak czerwień, zieleń, żółć czy pomarańcz.
  • Możesz skupić się także tylko na jednym z kolorów. Wybierając różowy postaw na jego różne odcienie i nasycenie, by identyfikacja wizualna była ciekawsza.
  • Nie obawiaj się łączenia ze sobą różnych barw. Niebieski z fioletowym, czerwony z różowym, zielony z żółtym? Wszystko może wyglądać profesjonalnie i oryginalnie, jeśli jest dobrze zaprojektowane.

Na jakie czynniki zwracać uwagę przy wyborze długopisów reklamowych?

Kolor to pierwsze, co w przypadku długopisów rzuca się w oczy. Jednakże, wybierając te upominki, należy patrzeć także na inne aspekty:

  • Cena – Każda firma bierze pod uwagę koszty i ma określony budżet na każdą kampanię reklamową. Cena gra ważną rolę, dlatego stosunkowe niedrogie długopisy są tak często wybierane jako upominki.
  • Materiał – Materiał wpływa na cenę pojedynczego długopisu. Plastikowy, metalowy, a może z ekologicznych tworzyw? Każdy z nich wyróżnia się swoim unikalnym wyglądem i jakością trzymania w ręce.
  • Nadruk – Logo czy krótki napis są niezwykle istotne. To właśnie te elementy tworzą zwyczajny przedmiot reklamowym i nadają mu funkcję promocyjną. Warto postawić na metodę nadruku o wysokie jakości, by efekt utrzymał się przez cały czas użytkowania długopisu. Do takich technik należy druk cyfrowy UV lub grawer laserowy.
  • Dodatkowe funkcje – Ciekawy design łączy się z możliwie dodatkową funkcją, jaką pełni długopis. Lampka LED, uchwyt do telefonu, specjalna końcówka do ekranów dotykowych, miarka lub śrubokręt. Zdziwiony? A to zaledwie kilka propozycji.

Jakie kolory długopisów wybrać – podsumowanie

Jeśli mowa o wyborze długopisów, to należy brać pod uwagę zarówno aspekty związane z identyfikacją wizualną marki, jak i psychologią kolorów. Starannie dobrany długopis reklamowy może przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki i pozyskania nowych klientów. Wybór koloru długopisów reklamowych to istotna decyzja wpływająca na efektywność kampanii. Mamy nadzieję, że ten wpis sporo Wam pomógł i wybór koloru gadżetów, a w tym długopisów reklamowych nie
będzie już kłopotem. Jakie kolory długopisów wybierzesz?


Zapraszamy do naszego poprzedniego artykułu na temat długopisów reklamowych. Szeroką ofertę tych upominków reklamowych z logo znajdziesz na logopisy.pl.

<- Powrót

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *