Faktem jest, że coraz więcej informacji i danych przechowujemy online. Natomiast, czy istnieje coś lepszego od klasycznej formy wykonywania odręcznych notatek?
Papier daje nam większą kontrolę nad działaniem, a w dodatku jest zawsze pod ręką.
Notatnik pozwala członkom zespołu w prowadzeniu projektów i szukaniu nowych rozwiązań. Jest to także świetny upominek onboardingowy, by powitać pracownika
w nowym miejscu pracy i dać mu gwarancję produktywności!
W tym artykule wyjaśnimy, dlaczego firmowy notes to znakomita forma planowania
i organizacji działań, dlatego zachęcamy do kontynuowania krótkiej, lecz bogatej
w informacje lektury!
Onboarding – co to jest i dlaczego upominki firmowe mają tak wielkie znaczenie?
Onboarding to proces wprowadzania nowego pracownika w rytm pracy i zaznajamianie go z wszystkim, co jest niezbędne do wykonywania zleconych obowiązków. Wdrożenie nowego pracownika wiąże się z przedstawieniem stanowiska pracy i zapewnienie mu korzystnych do tego warunków i sprzętu. Cykl tych działań pozwala zatrudnionemu przede wszystkim poznać charakter przedsiębiorstwa
W tym momencie do gry dołącza firmowy notes, który umożliwi szczegółowe planowanie i rozpisywanie działań, numerów telefonów i notatek. Upominki promocyjne w pierwszych etapach współpracy są szczególnie istotne, by przekonać do siebie nowego pracownika. Gadżety i akcesoria na biurko (i nie tylko) wpływają na wizerunek firmy oraz polepszają relację z pracownikiem.
Cyfrowy zamiennik czy tradycyjny notes?
Jesteśmy zdania, że pewnych rzeczy lepiej nie wprowadzać w świat technologii. Fizyczna obecność notesu wpływa znacząco na koncentrację i skuteczność pracy, więc czy naprawdę szkoda Ci czasu na długopis i kawałek papieru? Przed ekranem komputera spędzasz już wystarczającą ilość czasu i pewnym jest, że Twoje oczy mają już tego serdecznie dosyć. Stawiając na klasyczny format planowania i organizacji zyskujesz także satysfakcję – trzymanie się swojego własnego terminarzu, w którym możesz wszystko zakreślać, podkreślać i kolorować (być elastycznym) jest nie do zastąpienia przez cyfrowe sobowtóry.
Sprawdź ofertę notesów TUTAJ
Co dokładnie zapisywać w reklamowym notesie firmowym?
- Daty i godziny codziennych spotkań biznesowych – „Agenda”,
- Deadline’y projektów,
- Ważne numery telefonów i maile,
- Krótkie, przypominające hasła,
- Listę rzeczy do zrobienia każdego dnia – tak zwane „To do”
- Zagadnienia i definicje,
- Postępy pracy i ustalanie priorytetów,
- Plany prywatne i treningowe,
- Dni wolne oraz święta,
- Pomysły i propozycje nowych rozwiązań -„Burze mózgów”
Są to tylko propozycje od nas. Prawda jest taka, że notatnik z logo firmy to Twój brudnopis i możesz zapisywać w nim dosłownie wszystko, co przyjdzie Ci w danej chwili na myśl. Absolutnie się nie ograniczaj!
Efektywne notowanie
Jak zapisywać notatki w sposób klarowny, zrozumiały dla samego siebie i innych pracowników, aby ułatwić komunikację i przekazywanie informacji?
- Organizuj notatki w formie punktów lub list, szczególnie przy wymienianiu kolejnych kroków
- i zadań, czy też kluczowych informacji – ułatwia to szybkie zrozumienie treści i nawigację działań,
- Dodawaj daty do każdej notatki, aby trzymać się chronologii wydarzeń i zadań. Stosuj znaczniki lub ikony, które pomogą w szybkim rozróżnieniu różnych kategorii,
- Wyróżniaj najważniejsze informacje, używając podkreśleń i pogrubień w różnych kolorach, aby od razu zwrócić uwagę na kluczowe punkty,
- Staraj się używać prostego i zrozumiałego języka. Skup się na przekazywaniu informacji za pomocą krótkich i zwięzłych zdań, a także stosuj spójne skróty lub akronimy, by tworzyć notatki w szybszym tempie.
Dodatkowy tip. Ważne jest również bezpieczeństwo danych. Strony z prywatną treścią warto zaznaczyć, lub posiadać osobny notes do spraw osobistych, niezwiązanych z pracą czy edukacją!
Nie tylko dla pracowników firm – więc dla kogo?
Dla każdego! Dzięki swojej wszechstronności, firmowe notesy mogą być wykorzystane przez każdego – od ucznia po przedsiębiorcę. Przydatność, funkcjonalność i styl łączą się w tym niezwykłym narzędziu, które pozwala na zachowanie porządku oraz porządkowanie swoich myśli i planów. Wielu uczniów i studentów doceni praktyczność notesów firmowych podczas wykładów, robienia notatek do nauki w domu, planowania zadań domowych czy organizowania projektów grupowych.
Czy projekt okładki notatnika reklamowego jest ważny?
Własna, personalizowana okładka, jej faktura i projekt graficzny jest istotny. Dlaczego? Gdyż to właśnie okładka wpływa na to, czy marka się „sprzedaje” czy też nie. Każdy ceni sobie stylowe i estetyczne akcesoria, tym bardziej, gdy są to przedmioty codziennego użytku. Nikt nie będzie chciał korzystać ze słabego jakościowo notatnika w nudnych kolorach bądź z oklepanym wzorem. A nawet jeśli się pokusi, to szybko się zrazi. Warto więc postawić na wysoką jakość produktów reklamowych i projektować swoje oryginalne okładki, bądź przynajmniej umieszczać na nich logo czy charakterystyczny znaczek marki.
Personalizowany notes z własnym nadrukiem
Znakowanie notesów jest możliwe za pomocą takich metod, jak:
- Tłoczenie,
- Druk cyfrowy UV,
- Personalizacja laserem,
- Płytki reklamowe,
- Oprawy indywidualne – stworzenie własnego projektu oprawy,
Spójrz na przykładowe realizacje za pomocą tych technik nadruku TUTAJ
Znakomita forma promowania marki – jak go wykorzystać
Notesy reklamowe należą do najchętniej przyjmowanych gadżetów reklamowych. Wręczane są jako upominki na różnego typu konferencjach, szkoleniach i targach, a również rozdawane podczas spotkań biznesowych z kontrahentami. Notesy z własnym logo przez długi czas służą w domu, biurze oraz wielu innych miejscach. Niezależnie od sytuacji, personalizowane notesy dyskretnie promują markę! Notatnik firmowy A5 oprócz procesu onboardingowego wykorzystasz jako upominek na:
- różnego rodzaju imprezach okolicznościowych,
- festynach,
- promocjach szkoły,
- targach branżowych,
- wydarzeniach sportowych i charytatywnych,
- szkoleniach, warsztatach i kursach
Podsumowanie
Wykorzystanie firmowego notesu w codziennym życiu zawodowym i prywatnym może przynieść wielkie korzyści. Stanowi on kluczowy element skutecznej organizacji pracy, wpływając pozytywnie na produktywność, koncentrację oraz kreatywność.
Ułatwia zarządzanie czasem i ustalanie priorytetów oraz systematyczne prowadzenie notatek. Oprócz tego, notesy z logo firmy są genialnym produktem reklamowym, który może przyczynić się do promocji marki. Sporo osób chce skorzystać z klasycznych, funkcjonalnych upominków, dlatego warto wprowadzić je do swojej strategii marketingowej.
Dodaj komentarz