Notes firmowy – podstawa dobrej organizacji

,
Notes leżący na stole

Faktem jest, że coraz więcej informacji i danych przechowujemy online. Natomiast, czy istnieje coś lepszego od klasycznej formy wykonywania odręcznych notatek?
Papier daje nam większą kontrolę nad działaniem, a w dodatku jest zawsze pod ręką.
Notatnik pozwala członkom zespołu w prowadzeniu projektów i szukaniu nowych rozwiązań. Jest to także świetny upominek onboardingowy, by powitać pracownika
w nowym miejscu pracy i dać mu gwarancję produktywności!

W tym artykule wyjaśnimy, dlaczego firmowy notes to znakomita forma planowania
i organizacji działań, dlatego zachęcamy do kontynuowania krótkiej, lecz bogatej
w informacje lektury!

Onboarding – co to jest i dlaczego upominki firmowe mają tak wielkie znaczenie?

Onboarding to proces wprowadzania nowego pracownika w rytm pracy i zaznajamianie go z wszystkim, co jest niezbędne do wykonywania zleconych obowiązków. Wdrożenie nowego pracownika wiąże się z przedstawieniem stanowiska pracy i zapewnienie mu korzystnych do tego warunków i sprzętu. Cykl tych działań pozwala zatrudnionemu przede wszystkim poznać charakter przedsiębiorstwa

W tym momencie do gry dołącza firmowy notes, który umożliwi szczegółowe planowanie i rozpisywanie działań, numerów telefonów i notatek. Upominki promocyjne w pierwszych etapach współpracy są szczególnie istotne, by przekonać do siebie nowego pracownika. Gadżety i akcesoria na biurko (i nie tylko) wpływają na wizerunek firmy oraz polepszają relację z pracownikiem.

Cyfrowy zamiennik czy tradycyjny notes?

Jesteśmy zdania, że pewnych rzeczy lepiej nie wprowadzać w świat technologii. Fizyczna obecność notesu wpływa znacząco na koncentrację i skuteczność pracy, więc czy naprawdę szkoda Ci czasu na długopis i kawałek papieru? Przed ekranem komputera spędzasz już wystarczającą ilość czasu i pewnym jest, że Twoje oczy mają już tego serdecznie dosyć. Stawiając na klasyczny format planowania i organizacji zyskujesz także satysfakcję – trzymanie się swojego własnego terminarzu, w którym możesz wszystko zakreślać, podkreślać i kolorować (być elastycznym) jest nie do zastąpienia przez cyfrowe sobowtóry.

Sprawdź ofertę notesów TUTAJ

Co dokładnie zapisywać w reklamowym notesie firmowym?

  • Daty i godziny codziennych spotkań biznesowych – „Agenda”,
  • Deadline’y projektów,
  • Ważne numery telefonów i maile,
  • Krótkie, przypominające hasła,
  • Listę rzeczy do zrobienia każdego dnia – tak zwane „To do”
  • Zagadnienia i definicje,
  • Postępy pracy i ustalanie priorytetów,
  • Plany prywatne i treningowe,
  • Dni wolne oraz święta,
  • Pomysły i propozycje nowych rozwiązań -„Burze mózgów”

Są to tylko propozycje od nas. Prawda jest taka, że notatnik z logo firmy to Twój brudnopis i możesz zapisywać w nim dosłownie wszystko, co przyjdzie Ci w danej chwili na myśl. Absolutnie się nie ograniczaj!

Efektywne notowanie

Jak zapisywać notatki w sposób klarowny, zrozumiały dla samego siebie i innych pracowników, aby ułatwić komunikację i przekazywanie informacji?

  • Organizuj notatki w formie punktów lub list, szczególnie przy wymienianiu kolejnych kroków
  • i zadań, czy też kluczowych informacji – ułatwia to szybkie zrozumienie treści i nawigację działań,
  • Dodawaj daty do każdej notatki, aby trzymać się chronologii wydarzeń i zadań. Stosuj znaczniki lub ikony, które pomogą w szybkim rozróżnieniu różnych kategorii,
  • Wyróżniaj najważniejsze informacje, używając podkreśleń i pogrubień w różnych kolorach, aby od razu zwrócić uwagę na kluczowe punkty,
  • Staraj się używać prostego i zrozumiałego języka. Skup się na przekazywaniu informacji za pomocą krótkich i zwięzłych zdań, a także stosuj spójne skróty lub akronimy, by tworzyć notatki w szybszym tempie.

Dodatkowy tip. Ważne jest również bezpieczeństwo danych. Strony z prywatną treścią warto zaznaczyć, lub posiadać osobny notes do spraw osobistych, niezwiązanych z pracą czy edukacją!

Nie tylko dla pracowników firm – więc dla kogo?

Dla każdego! Dzięki swojej wszechstronności, firmowe notesy mogą być wykorzystane przez każdego – od ucznia po przedsiębiorcę. Przydatność, funkcjonalność i styl łączą się w tym niezwykłym narzędziu, które pozwala na zachowanie porządku oraz porządkowanie swoich myśli i planów. Wielu uczniów i studentów doceni praktyczność notesów firmowych podczas wykładów, robienia notatek do nauki w domu, planowania zadań domowych czy organizowania projektów grupowych.

Czy projekt okładki notatnika reklamowego jest ważny?

Własna, personalizowana okładka, jej faktura i projekt graficzny jest istotny. Dlaczego? Gdyż to właśnie okładka wpływa na to, czy marka się „sprzedaje” czy też nie. Każdy ceni sobie stylowe i estetyczne akcesoria, tym bardziej, gdy są to przedmioty codziennego użytku. Nikt nie będzie chciał korzystać ze słabego jakościowo notatnika w nudnych kolorach bądź z oklepanym wzorem. A nawet jeśli się pokusi, to szybko się zrazi. Warto więc postawić na wysoką jakość produktów reklamowych i projektować swoje oryginalne okładki, bądź przynajmniej umieszczać na nich logo czy charakterystyczny znaczek marki.

Personalizowany notes z własnym nadrukiem

Znakowanie notesów jest możliwe za pomocą takich metod, jak:

  • Tłoczenie,
  • Druk cyfrowy UV,
  • Personalizacja laserem,
  • Płytki reklamowe,
  • Oprawy indywidualne – stworzenie własnego projektu oprawy,

Spójrz na przykładowe realizacje za pomocą tych technik nadruku TUTAJ

Znakomita forma promowania marki – jak go wykorzystać

Notesy reklamowe należą do najchętniej przyjmowanych gadżetów reklamowych. Wręczane są jako upominki na różnego typu konferencjach, szkoleniach i targach, a również rozdawane podczas spotkań biznesowych z kontrahentami. Notesy z własnym logo przez długi czas służą w domu, biurze oraz wielu innych miejscach. Niezależnie od sytuacji, personalizowane notesy dyskretnie promują markę! Notatnik firmowy A5 oprócz procesu onboardingowego wykorzystasz jako upominek na:

  • różnego rodzaju imprezach okolicznościowych,
  • festynach,
  • promocjach szkoły,
  • targach branżowych,
  • wydarzeniach sportowych i charytatywnych,
  • szkoleniach, warsztatach i kursach

Podsumowanie

Wykorzystanie firmowego notesu w codziennym życiu zawodowym i prywatnym może przynieść wielkie korzyści. Stanowi on kluczowy element skutecznej organizacji pracy, wpływając pozytywnie na produktywność, koncentrację oraz kreatywność.
Ułatwia zarządzanie czasem i ustalanie priorytetów oraz systematyczne prowadzenie notatek. Oprócz tego, notesy z logo firmy są genialnym produktem reklamowym, który może przyczynić się do promocji marki. Sporo osób chce skorzystać z klasycznych, funkcjonalnych upominków, dlatego warto wprowadzić je do swojej strategii marketingowej.

<- Powrót

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *